"Ciągła samooptymalizacja i przemyślenie starych struktur"
Fresh Fruit Alliance, z siedzibą we Friedrichshafen w Niemczech, obchodzi w tym roku swoje 75. urodziny. W ciągu ostatnich dziesięcioleci ta rodzinna firma o hiszpańskich korzeniach rozwinęła się ze skromnej firmy importowej w renomowanego usługodawcę dla niemieckiego i austriackiego handlu detalicznego artykułami spożywczymi. Z dzisiejszym właścicielem i synem założyciela firmy Roberto Tur (r) spoglądamy w przeszłość, a także w przyszłość
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.