CMA CGM zwiększa udział w rynku wewnątrzeuropejskim
CMA CGM jest jedynym przewoźnikiem, który znacząco zwiększył zdolności przewozowe wewnątrzeuropejskie, szczególnie na pasie Europa Północna-Turcja - wynika z najnowszego raportu firmy Alphaliner.
Wraz ze szwajcarsko-włoskim liderem rynku MSC, francuski przewoźnik odpowiada za 48,8% przepustowości wewnątrzeuropejskiej.
CMA CGM zwiększył swój udział w zdolności przewozowej z 15%, czyli 147 000 TEU, w zeszłym roku do dzisiejszego poziomu 16,2%,
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.