Co czeka produkty ekologiczne w 2023 roku?
Po ostatnim raporcie, który wyszczególnił 2022 sprzedaż świeżych produktów organicznych wzrosła o 3 procent, podczas gdy objętość spadła o -3,7 procent, gdzie to pozostawia perspektywy na 2023 na produktach organicznych? Jak zauważa jeden organiczny spedytor, wiele czynników wpływa na zachowanie konsumentów do zakupu produktów ekologicznych.
Jak zauważa Rick Feighery, wiceprezes Procacci Brothers Sales Corp, koszt
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.