Colruyt robi kolejny krok w kierunku sklepu przyszłości
Sieć detaliczna Colruyt Group jest w pełni zaangażowana w innowacje w sklepach. W zeszłym miesiącu przetestowano nową technologię, aby zapewnić optymalne zaopatrzenie półek, a także zmierzyć liczbę klientów wchodzących do sklepu i zajętość przy kasie.
Test z robotem sprzątającym również trwa obecnie w sklepie. Kilka inicjatyw miało na celu przyczynienie się do

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.