Coop świętuje 30 lat Naturaplan
Pierwsza marka ekologiczna w szwajcarskim handlu detalicznym obchodzi przełomowe urodziny: W 1993 roku firma Coop wprowadziła na rynek markę Coop Naturaplan we współpracy z Bio Suisse. Od trzech dziesięcioleci Coop angażuje się w przyjazne dla środowiska i zwierząt produkty oraz zrównoważone projekty pod tą własną marką. W tym jubileuszowym roku klienci mogą spodziewać się nowości, promocji i
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.