"Coś trzeba zrobić; inaczej plantatorzy ekologiczni nie będą już ryzykować"
Rob Grabert był kiedyś związany z holenderską siatkówką międzynarodową. Oznacza to, że jest przyzwyczajony do przejrzystego rozwiązywania problemów. "W sporcie trzeba współpracować bardzo transparentnie i wspólnie rozwiązywać problemy" - zaczyna. Jako właściciel BioOrganic, Rob jest świadomy problemów w łańcuchu ekologicznym, ale potrzebuje większej przejrzystości, jeśli chodzi o ich rozwiązywanie. BioOrganic zaproponowało
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.