Cykoria: "Aby odwrócić trend spadkowy [konsumpcji] trzeba budować świadomość wśród młodych ludzi"
W tym tygodniu rozpoczyna się drugi Tydzień Cykorii w Belgii. Kampania Zarządu Marketingu Rolnego Flandrii (VLAM) ma na celu ponowne zwiększenie świadomości na temat tej belgijskiej dumy, co, jak się okazuje, jest rzeczywiście konieczne. "Długoterminowe dane dotyczące konsumpcji wciąż spadają" - zaczyna Nele Van Avermaet z VLAM.
Herman Lion z belgijskiej hurtowni Lathouwers and Co. uważa, że kampanie
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.