"Częściowo ze względu na rosnący popyt na bezglutenową granolę musieliśmy dostosować naszą przestrzeń produkcyjną"
The Nuts and Dried Fruits Company (NDFC) była w stanie kontynuować swój stały wzrost w latach po pandemii. Firma, znajdująca się w Sint-Katelijne-Waver, rozszerzyła więc w zeszłym roku swoją siedzibę, aby pomieścić docelowy wzrost. "Szczególnie segment granoli trwale zwiększył swoją popularność, co przyczyniło się do konieczności rozbudowy" - mówi Jan Jelders z NDFC.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.