"Dane stają się coraz ważniejsze w kontrolach jakości"
Na początku tego roku Control C i MTSL Surveys oficjalnie połączyły się pod nazwą Quality Studio. Dzięki temu belgijska firma chce ugruntować swoją pozycję w świecie kontroli jakości. "Chcemy być uznawani za punkt odniesienia w zakresie kontroli jakości towarów o kontrolowanej temperaturze", zaczyna Jeroen Den Haerynck.
"Obie firmy są częścią tego krajobrazu od jakiegoś czasu,
>".
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.