"Detaliści są zmuszeni do przejścia do CEA ze względu na stabilność i jakość produktów".
"To, co wydarzyło się na rynku północnoamerykańskim, to konsolidacja, która jest kluczowym trendem. Zwłaszcza na rynkach upraw winorośli, które skonsolidowały się do niemal klasycznej struktury branżowej. Detaliści jednym tchem mówią "chcę lokalnych i świeżych produktów od małych producentów". Ze względu na swój skonsolidowany udział w rynku są zmuszeni do współpracy z każdym większym producentem.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.