Dia generuje "dobre wyniki" pomimo trudnego klimatu gospodarczego
Wzrost sprzedaży w brytyjskich supermarketach spowalnia w lutym, według NIQWzrost sprzedaży w brytyjskich supermarketach spowolnił do 5,3% w lutym z 6,6% w styczniu, odzwierciedlając spadek inflacji cen żywności, wynika z danych branżowych. Badacz rynku NIQ powiedział, że inflacja cen żywności spadła do 5,0% w zeszłym miesiącu z 6,1% w...

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.