"Dochodzimy do punktu, w którym konwencjonalne kosztuje więcej niż organiczne"
"Sytuacja jest dynamiczna i burzliwa, nie inaczej jest w przypadku produktów ekologicznych niż konwencjonalnych. Sektor ekologiczny stopniowo rośnie. Czasami popyt jest zbyt wysoki, czasami występuje tymczasowy brak lub boom konwersji, a wtedy popyt musi rosnąć wraz z nim. To ma swoją własną dynamikę", zaczyna Jan Groen, założyciel i właściciel Green Organics, odnosząc się do skutków obecnej sytuacji gospodarczej.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.