Dostawca opakowań na bazie włókien dokonuje inwestycji o wartości 11 mln euro w opakowania detaliczne
Solidus Solutions inwestuje 11 mln euro w FUTURLINE, gamę innowacyjnych rozwiązań w zakresie opakowań gotowych do sprzedaży detalicznej, w tym opakowań typu skin, MAP (Modified Atmosphere Packaging) i punnetów, które są już wprowadzane w krajach Beneluksu, Francji, Niemczech, Polsce, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii.
Pod wpływem zapotrzebowania na zrównoważony rozwój, jak pokazują badania ponad czterech na pięciu konsumentów uważa ten temat za ważny przy zakupie żywności i napojów, nowe opakowania zapewniają bardziej zrównoważone rozwiązanie, nie rezygnując jednocześnie z potrzeby wygody. Inwestycja ta wskazuje na zaangażowanie Solidus w ciągłe innowacje, z gamą produktów dla handlu detalicznego i gastronomii, które zmniejszają wpływ na środowisko, oferując jednocześnie wysokiej jakości, opłacalne rozwiązania dla detalistów i użytkowników końcowych w ramach ich strategii "circular-making".

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.