Dotacja w ramach programu rozwoju ogrodnictwa pomaga walijskim hodowcom zwiększyć wydajność
Dwóch walijskich hodowców poprawiło wydajność swoich przedsiębiorstw po uzyskaniu dofinansowania z programu dotacji kapitałowych na zakup nowego sprzętu.
Wnioski złożone przez Toma Reesa i Andy'ego Matthewsa były jednymi z tych, które odniosły sukces w ostatniej rundzie Programu Rozwoju Ogrodnictwa.
W związku z tym, że nowe okno dla programu jest teraz otwarte do 12 stycznia 2024 r., wezwali oni firmy komercyjne
do złożenia wniosków.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.