Duży popyt na małe squashe ze strony francuskich supermarketów
"Tegoroczna jesienna pogoda od sierpnia sprawiła, że dynia została posadzona wcześniej niż zwykle we Francji, a popyt na nią był silny od samego początku". W asortymencie dynie pozostają numerem jeden, a tuż za nimi plasuje się dynia piżmowa, która nadal rośnie.
Brahim El Hasnaoui, kierownik sprzedaży Fleuron d'Anjou, przypisuje ten wzrost głównie rosnącym
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.