Dwa spotkania B2B to obowiązkowy punkt w jesiennym kalendarzu hodowców przed wydarzeniem w Madrycie
Jesienny kalendarz wydarzeń B2B poprzedzających Fruit Attraction, na których nie może zabraknąć firmy produkcyjnej, organizuje Fresh Food Leader.
Jego misją jest pomoc firmom produkcyjnym i plantatorom w rozszerzeniu działalności pod względem sprzedaży poprzez nawiązanie bezpośrednich relacji z zagranicznymi nabywcami dużych detalistów i wejście na nowe rynki; nowe produkty i opakowania
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.