"Dwadzieścia pięć lat francuskiej autentyczności i jakości"
Tooty to marka wysokiej jakości francuskich produktów. Została wprowadzona na rynek w 1998 roku, co czyni ją najstarszą z marek Aarsten.
"W tym tygodniu z dumą świętujemy 25-lecie Tooty", mówi Aart Bezemer z holenderskiej firmy. "Ten kamień milowy odzwierciedla nasze wieloletnie zaangażowanie w jakość i autentyczność. Francja od wielu lat jest ważnym krajem importowym dla Aartsen.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.