"Dystrybucja produktów stała się bardziej techniczna i skomplikowana, wymagająca większych inwestycji"
Rozwój firmy i wzrost sprzedaży był najwyższym priorytetem. W ciągu 22 lat cały zespół i ja pomogliśmy montrealskiej firmie Courchesne Larose urosnąć 10-krotnie w stosunku do jej przychodów. Jak udało się osiągnąć ten wzrost? "W ciągu ostatnich 20 lat przeszliśmy przez kilka bardzo poważnych sesji planowania strategicznego" - powiedział Milette. "Siadaliśmy co pięć lat, aby stworzyć plan średnio- i długoterminowy, a najbardziej
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.