Dział warzyw i owoców określa preferencje konsumentów w sklepie i napędza sprzedaż
Umieszczenie owoców i warzyw na półkach w sklepach, a także kluczowa rola, jaką odgrywa innowacja w celu zwiększenia konsumpcji, to niektóre z tematów, które pojawiły się w wywiadzie FreshPlaza do Andrei Cialone, kierownika ds. marketingu w Dem Supermarkets, Sereny Marilungo, kierownika ds. owoców i warzyw w sklepie Ciliegie w Dem Supermarkets.
"Innowacyjny, dobrze przemyślany dział owocowo-warzywny, z produktami owocowo-warzywnymi prezentowanymi jak dzieła sztuki, to coś, co robi pozytywne wrażenie na konsumencie. Jak wynika z analizy zwyczajów zakupowych, klienci zwracają dużą uwagę na dział owocowo-warzywny i na podstawie jego prezentacji wybierają swój ulubiony supermarket. Dlatego, aby ich przekonać, naszymi słowami kluczowymi są świeżość produktu, komunikacja i innowacja - podkreśla Andrea Cialone.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.