E.Leclerc zainauguruje w marcu 100. jazdę pieszą we Francji
Belgia: Delhaize czyni sklepy inteligentniejszymi dzięki superszybkiemu internetowi
Inteligentne półki, podłączone lodówki i mniejsze zużycie energii: Belgijska sieć supermarketów Delhaize inwestuje w połączenie światłowodowe, aby napędzić swoją cyfrową transformację w kierunku "handlu detalicznego w czasie rzeczywistym".
Źródło: retaildetail.eu
E.Leclerc otworzy swój setny pieszy dysk we Francji
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.