Earthodic pozyskuje 1,85 mln USD na wzmocnienie i recykling opakowań papierowych
Firmie Earthodic z siedzibą w Brisbane udało się stworzyć innowacyjne i opatrzone znakiem towarowym rozwiązanie do powlekania na bazie biologicznej "Paperbarc", a ostatnio przyciągnęła inwestycje w wysokości 1,85 miliona dolarów w rundzie pre-seed prowadzonej przez Tenacious Ventures i Investible.
Firma uważa, że Paperbarc dobrze nadaje się do zastosowań w opakowaniach zbiorczych i wtórnych w łańcuchu dostaw produktów rolnych i spożywczych, które
Są w stanie sprostać wymaganiom rynku.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.