Egipski przemysł truskawkowy odradza się, ale nadal cierpi z powodu rosnących kosztów
W związku ze zbliżającą się egipską kampanią truskawkową, plantatorzy przygotowują się w dobrych nastrojach, jednocześnie spodziewając się kilku komplikacji. Abdullah ElRehiewy, dyrektor generalny Royal Foods, przedstawia kulisy kampanii poprzedzającej zbiory.
Pogoda i warunki fitosanitarne
Klimat był winowajcą zeszłorocznego sezonu truskawkowego w Egipcie. Nagłe zmiany termiczne

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.