Eksport horti z Zimbabwe podwoi się po uruchomieniu przez rząd funduszu
Dochody z eksportu ogrodniczego dla Zimbabwe wzrosną ponad dwukrotnie do 143 mln USS z 64 mln USS zrealizowanych w zeszłym roku, po tym jak rząd wdrożył politykę, która ożywiła przestrzeń ogrodniczą. W ubiegłym roku rząd uruchomił fundusz odnawialny dla eksportu ogrodnictwa o wartości 30 mln USD, aby zwiększyć wkład sektora ogrodniczego we wzrost przychodów z eksportu kraju
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.