Eksport marokańskich jagód do kwietnia spadł o 28%.
Według Amine Bennani, prezesa Marokańskiego Stowarzyszenia Producentów Jagód, Maroko wyeksportowało 157 616 ton świeżych i przetworzonych jagód w pierwszych czterech miesiącach tego roku, tj. o 28% mniej niż w tym samym okresie poprzedniego roku, ze względu na konkurencję ze strony rynku egipskiego i niekorzystne warunki pogodowe.
Bennani powiedział, że spadek ten był częściowo spowodowany ostrą konkurencją.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.