Ekwadorski eksporter bananów celuje w dwucyfrowy wzrost sprzedaży
Ekwadorski eksporter bananów, Freskbana ma na celu utrzymanie ich dwucyfrowego wzrostu sprzedaży w 2023 roku po trudnym sezonie dla branży w zeszłym roku. Według Gaetano Leone, dyrektora zarządzającego Freskbana: "Nasza długoterminowa wizja do planowania i wszechstronność do wykonania w krótkim okresie pozwoliły nam kontynuować wzrost pomimo problemów, których doświadczyliśmy".
Freskbana's Gaetano Leone and Juan Baquerizo
.Freskbana ma biura w Guayaquil, Ekwador, skąd koordynuje ich cotygodniowe zbiory z ponad 2 000 hektarów powiązanych plantacji bananów w prowincjach Guayas i Los Rios. "Sprzedajemy około 80 kontenerów bananów tygodniowo na 15 różnych rynków w Europie, Azji, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Nasze główne rynki eksportowe to Europa Północna, kraje bałtyckie i Bałkany. W tym roku chcemy nadal rozwijać się na rynkach azjatyckich i bliskowschodnich" - stwierdza Leone.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.