El Corte Inglés wprowadził nową koncepcję supermarketu
Portugalski Sonae, właściciel największego portugalskiego detalisty spożywczego, odnotował 21-procentowy skok zysku netto w czwartym kwartale, ponieważ jednorazowe zyski kapitałowe więcej niż zrównoważyły wpływ wysokiej inflacji i kosztów energii na działalność supermarketów. Konglomerat osiągnął zysk netto w wysokości 132 mln euro (140 mln dolarów) w okresie trzech miesięcy do
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.