Europejski spedytor twierdzi, że linie żeglugowe tworzą "sztuczny popyt
Europejski spedytor oskarżył linie żeglugowe o tworzenie "sztucznego popytu" poprzez wygaszanie rejsów i mówienie o zbliżającym się kryzysie pustych pudełek. Spedytor, który chciał pozostać anonimowy, twierdził, że przewoźnicy rozmawiali o rynku przed Chińskim Nowym Rokiem w nadziei, że będą mogli utrzymać lub podnieść stawki po chińskich świętach w drugiej połowie roku.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.