Firma żeglugowa płaci blisko 4 miliony dolarów za przepłynięcie Kanału Panamskiego
Podczas gdy Kanał Panamski zmaga się z trwającą suszą, wygląda na to, że firma żeglugowa zapłaciła 3,975 miliona dolarów za przeskoczenie linii na Kanale. Wygląda na to, że japońska grupa Eneos złożyła największą na świecie ofertę w aukcji mającej na celu przyspieszenie przejścia przez drogę wodną.
Bezprecedensowa oferta odzwierciedla olbrzymie obciążenie Kanału Panamskiego podczas
Pandemii.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.