Fotorelacja CPMA Toronto
W ubiegłym tygodniu, w dniach 25 - 27 kwietnia, Canadian Produce Marketing Association (CPMA) zorganizowało swoją coroczną konwencję i targi. Po raz pierwszy od 2017 roku wydarzenie odbyło się w Toronto, Ontario. Wystawiało się ponad 300 firm, a ubiegłoroczny rekord frekwencji został pobity.
"Pomimo wyższych liczb, nadal była to bardzo rodzinna atmosfera" - powiedział Ernst van
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.