Francja: Etykieta "anti-food waste" we francuskiej dystrybucji
W celu podjęcia działań przeciwko marnotrawstwu żywności i wyróżnienia zaangażowanych uczestników łańcucha żywnościowego, rząd francuski ustanowił krajowy znak "anti-food waste", wprowadzony podczas targów rolniczych w Paryżu. Od 3 marca dystrybutorzy mogą ubiegać się o nową etykietę "anti-food waste". Etykieta ta jest dostępna dla dużych i średnich detalistów, hurtowników i gastronomów
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.