Francja przygotowuje ustawę umożliwiającą branży lepsze negocjacje z detalistami
Francuskie Zgromadzenie Narodowe przyjęło właśnie projekt ustawy mający na celu nadanie większego znaczenia branży w negocjacjach z detalistami.
Dotychczas we Francji, jeśli dostawcy i detaliści nie osiągnęli porozumienia co do warunków i ceny sprzedaży w swoich negocjacjach handlowych do 1 marca, musieliby używać ceny z poprzedniego roku, dopóki nie osiągną porozumienia.
Zatwierdzona ustawa, która teraz musi być poddana debacie w Senacie, przewiduje, że w przypadku niepowodzenia w negocjacjach do 1 marca, zostałby otwarty miesięczny okres przejściowy, podczas którego strony próbowałyby osiągnąć porozumienie pod nadzorem mediatora ds. stosunków handlowych. Jeśli po miesiącu nie udałoby się osiągnąć porozumienia, strony mogłyby wówczas zerwać umowę: dostawca mógłby zdecydować o niedostarczeniu towaru, a dystrybutor o niedostarczeniu towaru.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.