Francuski program telewizyjny atakuje etykietę HEV
Nadawana 3 lipca na kanale telewizyjnym France 5, nowa edycja programu Sur le Front, prezentowanego przez Hugo Clémenta, koncentruje się na etykiecie HEV. Została ona przedstawiona jako zwykły "greenwashing", który jest "częściowo odpowiedzialny za spadek konsumpcji produktów ekologicznych". Według profesjonalistów zaangażowanych w HEV jest to "fałszywa debata".
"Być może widzieliście już
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.