"FruPay odciąża proces eksportu, przekazując cenę sprzedaży bezpośrednio do banku sprzedawcy".
W 2021 roku Will Hill i partner biznesowy Ollie Morley-Fletcher rozpoczęli testowanie swojego cyfrowego rynku FruPro. Od początkowej fazy testów minęło wiele czasu, a dzięki współpracy z użytkownikami platforma znacznie się poprawiła. FruPro ma obecnie 198 firm korzystających z platformy z 15 różnych krajów, z 54 firmami handlującymi w tym miesiącu. W FruPro zainwestowało wiele firm

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.