Głównymi kierunkami przeznaczenia brazylijskich owoców w 2021 r. były UE, USA, Argentyna i Kanada.
W 2021 roku eksport brazylijskich owoców pobił rekordy: Wysłano 1,24 mln ton, o 18,13 proc. więcej niż w 2020 roku. Sprzedaż również wzrosła w porównaniu do 2020 roku (20,39%), osiągając poziom 1,21 mld USD.
Zgodnie z danymi Brazylijskiego Stowarzyszenia Producentów Owoców i Pochodnych (Abrafrutas), głównymi kierunkami przeznaczenia brazylijskich owoców w 2021 roku były Unia Europejska (48%), Stany Zjednoczone
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.