GP Graders spogląda wstecz na owocny rok
GP Graders wysłało oświadczenie, spoglądając wstecz na rok 2023. Napisano w nim:
2023 był pracowitym rokiem dla nas i naszych klientów. Był to rok, w którym podróżowaliśmy i spotykaliśmy się z nowymi rynkami, wdrażaliśmy nowe technologie i widzieliśmy, jak nasi klienci osiągają nową wydajność i elastyczność, aby modernizować i zaspokajać popyt w miarę rozwoju ich działalności.
Ale najpierw zacznijmy od dużego

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.