Greenyard odnotowuje o 9,5% wyższą sprzedaż w pierwszej połowie roku obrotowego 2023/2024
W pierwszej połowie nowego roku obrotowego Greenyard, jego skorygowany zysk operacyjny i sprzedaż netto wzrosły odpowiednio o 12,3% (90,3 mln euro) i 11,2% (do 2,49 mld euro). Firma ogłosiła te wyniki we wtorek. Natomiast dochód netto był prawie niezmieniony (7,1 mln euro do 7 mln euro). Jak donosi współzarządzający Marc Zwaaneveld, wynika to głównie z wyższych kosztów odsetek i
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.



