Greenyard spodziewa się osiągnąć 5,4 mld euro sprzedaży do marca 2026 r.
Greenyard postanowił przywrócić politykę dywidendową z dywidendą w wysokości 0,10 euro na akcję proponowaną za pełny rok finansowy, który zakończył się w marcu 2023 r. Jest to oparte na jego wstępnych, niezaudytowanych wynikach całorocznych za rok finansowy 2022/2023. Rada dyrektorów Greenyard zaproponuje zatem walnemu zgromadzeniu akcjonariuszy w dniu 15 września 2023 r. zatwierdzenie
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.