Grupa Colruyt przejmuje 100% udziałów w spółce Degrenne Distribution
UK: Nowa karta Lidla oferuje nagrody, jeśli kupujesz świeże owoce i warzywa
Lidl wprowadza nową inicjatywę mającą na celu nagradzanie zdrowego odżywiania wśród swoich klientów poprzez przyznawanie punktów i nagród osobom, które kupują świeże owoce i warzywa. Karta "Fruit and Veg Stamp Card" - dostępna za pośrednictwem aplikacji Lidl Plus - będzie nagradzać kupujących za zakupy świeżych owoców i warzyw od
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.