Grupa Colruyt zobowiązuje się do podejmowania dalszych działań wspierających belgijski sektor rolniczy
Geoffroy Gersdorff (Carrefour Belgia): "Jesteśmy silniejsi niż rok temu"
2024 to rok, w którym Carrefour Belgia powróci do rentowności, mówi CEO Geoffroy Gersdorff. Patrząc wstecz na silny rok 2023, zwraca się do swoich dostawców: "To jest moment na konstruktywną współpracę".
Źródło: retaildetail.eu
Południowa Afryka: Pick n Pay spada

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.