"Gwałtownie rosnące ceny produktów świeżych wymagają ograniczenia liczby pośredników"
W kontekście gwałtownie rosnących cen konsumpcyjnych na świeże produkty, rosną wezwania do ponownego przemyślenia obiegów sprzedaży. "Ceny na półkach sklepowych osiągają rekordowy poziom w tym samym czasie, gdy producenci narzekają na niskie marże, a niektórzy sprzedają nawet ze stratą, wynika to z obecności zbyt wielu pośredników" - mówi Mohamed, założyciel Fila7a.
Fila7a (czytaj fila) jest pierwszą
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.