"Handel w Azji dojrzewa, zwłaszcza w odniesieniu do kanałów sprzedaży i opakowań".
W Capespan koncentrujemy się na dostarczaniu wysokiej jakości produktów i budowaniu silnych relacji z klientami w Azji. Azja zawsze była w centrum zainteresowania firmy, ale nigdy bardziej niż w ostatniej dekadzie.
"Nadal postrzegamy ją jako rozwijający się rynek z nieograniczonym potencjałem wzrostu i strategicznym dostosowaniem do naszego globalnego planu sprzedaży. Handel w Azji dojrzewa,
".

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.