Hapag-Lloyd odnotowuje spadek zysków w pierwszych dziewięciu miesiącach 2023 r.
Hapag-Lloyd zakończył pierwsze dziewięć miesięcy 2023 r. z EBITDA Grupy w wysokości 4,5 mld USD (4,2 mld EUR) i EBIT Grupy w wysokości 3,0 mld USD (2,8 mld EUR). Zysk Grupy wyniósł 3,4 mld USD (3,2 mld EUR). Wyniki te są znacznie poniżej poziomu z poprzedniego roku ze względu na poważną zmianę warunków rynkowych. Dzięki dalszemu rozwojowi działalności terminalowej

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.