Harvest House skupia się na doskonaleniu strategii międzynarodowej.
2025-04-16 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Harvest House zrobił znaczące postępy w ramach swojej strategii międzynarodowej. "Poprzez skoncentrowanie się bardziej na rynkach lokalnych, wzmacniamy naszą pozycję w ramach łańcucha dostaw. Każda firma handlowa z grupy Harvest House skupia się na swoim własnym rynku sprzedaży, często posiadając lokalne oddziały. Dla
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem