HHLA zamyka pełen wyzwań rok 2022 z dobrym wynikiem
Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA) w roku obrotowym 2022 rozwijał się pomyślnie mimo trudnych warunków. Przychody grupy wzrosły o 7,7 procent do 1 578,4 mln euro (rok poprzedni: 1 465,4 mln euro).
Wynik operacyjny Grupy (EBIT) spadł o 3,4 procent do 220,4 mln euro (rok poprzedni: 228,2 mln euro). Zysk po opodatkowaniu i mniejszości

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.