Hiszpania zamierza zawrzeć umowę handlową UE-Mercosur
Hiszpania jest piątym co do wielkości rynkiem eksportowym Brazylii. Naród iberyjski posiadał 2,9% udziału w brazylijskim eksporcie w 2022 roku, co stanowi najwyższy odsetek od czasu rozpoczęcia serii historycznej w 1997 roku. Ale według Xiany Méndez, sekretarza handlu Hiszpanii i szefa ICEX España Exportación e Inversiones, ten scenariusz mógłby zmienić się w bardziej pomyślny, gdyby Mercosur i UE miały swój wolny handel
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.