Holenderska firma rodzinna rozpoczyna działalność w branży opakowań celulozowych
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży opakowań, rodzina Van Heugten uruchomiła swoją rodzinną firmę PulpVision w Holandii w 2019 roku. "Istniało zauważalne zapotrzebowanie rynku na alternatywę dla opakowań z tworzyw sztucznych", zaczyna Roy van Heugten.
W tym samym roku, we współpracy z niemiecką firmą Kiefel GmbH, zaczęli opracowywać nową maszynę do produkcji masy celulozowej.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.