Holenderski hurtownik rozpoczyna kampanię pomocy dla marokańskich kolegów
Holenderska firma Scherpenhuizen en Kamps rozpoczęła kampanię pomocową dla swoich 1500 współpracowników w Maroku. Niedawno kraj ten nawiedziło trzęsienie ziemi o sile 6,8 stopnia. "Nasze partnerstwo tam oznacza, że trzęsienie ziemi jest dla nas szczególnie bliskie", mówi zarząd i rodzina Scherpenhuizen en Kamps.
"Mamy 1500 współpracowników na naszych farmach w Maroku. Oni i ich rodziny są

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.