"Holenderski rynek ekologiczny radzi sobie z inflacją po prostu dobrze"
Pojawiają się doniesienia, że holenderski rynek ekologiczny zmaga się z inflacją i że w związku z tym konsumenci nie kupują towarów ekologicznych. Wbrew temu TOFF dobrze rozpoczął rok. "Nasi klienci dzielą się z nami swoimi obawami, a my czytamy, że ludzie kupują mniej produktów ekologicznych. Nasze dane dotyczące sprzedaży jednak temu przeczą" - mówi Jeffrey Moret.
TOFF współpracuje z lokalnymi i
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.