Holenderskie ambicje, by uczynić międzynarodowy łańcuch świeżej żywności bardziej zrównoważonym
W zakresie zrównoważonego rozwoju, holenderski sektor owoców i warzyw jest międzynarodowym liderem. W jakich aspektach sektor ten różni się od innych krajów w tym zakresie? Co to oznacza w kontekście możliwości handlu międzynarodowego? I jak program handlowy UE pomaga producentom wykorzystać te możliwości? Seminarium organizowane przez GroentenFruit Huis i Holenderską Agencję Przedsiębiorczości (RVO) będzie omawiać te kwestie na Fruit Logistica 2023.
Program w skrócie 16:30 Powitanie przez Jacka Vera, Holenderska Rada Rolna w Niemczech 16:40 Daphne ter Braak, Holenderska Agencja Przedsiębiorczości (RVO)
Program handlowy UE pomaga holenderskim firmom rozszerzyć rynki zbytu 16:40 Nikki Hulzebos, GroentenFruit Huis

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.