Hurtownik wypełnia lukę w handlu akcjami holenderskiego centrum handlowego
W Holandii, w centrum handlowym Barendrecht, jeszcze trzy lata temu brakowało hurtownika nadwyżek magazynowych. Wtedy Job van den Broek postanowił wypełnić tę lukę. Zaczynał sam; obecnie zespół Job-AGF składa się z siedmiu osób. "Rozwiązujemy problemy innych ludzi", zaczyna Job.
"Każda firma handlowa lub chłodnia czasami ma do czynienia z gorszymi partiami.
>".
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.